امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:۱۴ معمای قرآنی,معما,چیستان,جدول, :: 10:43 ::  نويسنده : امیرحسین

معما:

۱- سوره‌هایی که حضرت محمد (ص) فرمود آن سوره‌ها مرا پیر کرد، چیست؟

۲- کدام سوره قرآن به نام یکی از فلزات است؟

۳- نام موجودی که نه انسان است و نه حیوان و نه فرشته و نام یکی از سوره‌های قرآن است؟

۴- سوره‌ای که نام میوه‌ای است و خداوند به آن قسم خورده است؟

۵- نام سوره‌ای که به معنای روزگار است، چیست؟

۶- کدام سوره‌ها نشان دهنده بخش‌هایی از شبانه روز هستند؟

۷- سوره‌هایی که نام آنها از اولین کلمه همان سوره گرفته شده، کدامند؟

۸- نام مرد دانشمندی که یکی از سوره‌های قرآن به نام اوست؟

۹- سوره‌هایی را که تعداد آیه‌های آن، برابر با تعداد امامان معصوم است؟

۱۰- سوره‌ای که به نام یکی از روزهای هفته است؟

۱۱- کدام سوره به «قلب قرآن» معروف است؟

۱۲- کدام سوره به «عروس قرآن» مشهور است؟

۱۳- تنها سوره‌ای که به زبان حال بندگان نازل شده، کدام است؟

۱۴- کدامیک از اسماء الحسنی خداوند است که ۱۱۴ مرتبه مطابق با تعداد سوره‌های قرآن آمده است؟



ادامه مطلب ...


این سیستم رتبه بندی به شما کمک خواهد کرد که از تعداد بازدید صفحه وبسایتتان در هر لحظه مطلع شوید. فقط کافیست که نوار ابزار اَلِکسا را در وبسایتتان نصب کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه را بعد از نصب خواهید دید. این نوار ابزار اطلاعات سه ماهه را جمع آوری کرده و هر روز تعداد استفاده و بازدید از هر صفحه را محاسبه می کند. این محاسبات روی تعداد استفاده از یک سایت خاص و تعداد بازدید از صفحه ای در همان سایت تاثیر دارد. سپس با محاسبات ساده ریاضی ، سایت رتبه بندی می شود.

Alexa

رتبه بندی اَلِکسا توسط شمار زیادی از کارشناسان سایت ، و کارشناسان در تبلیغات داخل شبکه ای استفاده می شود تا میزان مرغوبیت وبلاگتان را بسنجد . بطور ساده اگر وبلاگی قصد بالا بردن هزینه های تبلیغاتی را داشته باشد ، الکسا به شما کمک می کند  نسبت به هزینه مورد نظرتان  وبلاگ مناسب و مرغوب تر را تشخیص دهید.

مشکلی که برخی از کاربران به آن اشاره دارند این است که ، الکسا نسبت به رتبه بندی سایت ها  مبهم و گاهی اوقات با بی دقتی عمل می کند زیرا  رتبه بندی را بر اساس وب مسترهای بزرگتر (Webmaster) و یا مخاطبان تکنولوژی انجام می دهد.

اما در واقع علت خطای اَلِکسا این است که اکثر افراد حرفه ای در این زمینه الکسا را روی وبشان نصب کرده اند که این برنامه برای کاربران عمومی هنوز ناآشناست.



ادامه مطلب ...


آهای مردم،تا می توانید شهوت رانی و بدحجابی کنید!

دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….

 بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید :

 

 



ادامه مطلب ...


آفتاب: رده‌بندی فوربس که مربوط به مارس سال 2013 است نشان می‌دهد که بیل گیتس آمریکایی با 67 میلیارد دلار و آمانسیو ارتگای اسپانیایی با 57 میلیارد دلار ثروت در رده‌های دوم و سوم ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفتند.
 
وارن بافت، لری الیسون، چارلز کوچ، دیوید کوچ هر چهار نفر از آمریکا، لی کا-شینگ از هنگ کنگ، لیلین بتنکورت و برنارد آرنو هر دو از فرانسه نیز رده‌های چهارم تا دهم ثروتمندترین افراد جهان را بدست آوردند.
 
همچنین براساس این رده‌بندی لیلین بتنکورت فرانسوی با 30 میلیارد دلار ثروت عنوان ثروتمندترین زن جهان را به خود اختصاص داده است.
 
فهرست فوربس در مجموع شامل نام 1426 فرد ثروتمند جهان است که ارزش کل ثروت آن‌ها بالغ بر 5.4 تریلیون دلار می‌شود که نسبت به رده‌بندی قبلی فوربس 17 درصد افزایش یافته است.
 
کشور آمریکا به تنهایی با 442 میلیاردر بیشترین تعداد میلیاردر را در فهرست فوربس به خود اختصاص داده است. قاره آسیا و اقیانوسیه با 386 نفر، اروپا با 366 نفر، قاره آمریکا با 129 نفر و خاورمیانه و آفریقا با 103 نفر در رده‌های بعدی از این لحاظ قرار گرفتند.
 
به گزارش ایسنا، بیشترین میزان افزایش ثروت نیز در رده‌بندی 2013 فوربس مربوط به آمانسیو ارتگا بوده که طی تنها یک سال معادل 19.5 میلیارد دلار به ثروتش افزوده شده است. مارک زاکربرگ و داستین موسکویتز با 28 سال سن جوان‌ترین و دیوید راکفلر با 97 سال سن به ترتیب جوان‌ترین و پیرترین میلیاردرهای جهان از نگاه فوربس هستند. در منطقه خاورمیانه نیز پرنس الولید بن طلال آل سعود با 20 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد شناخته شده است.


بر اساس شاخص میلیاردرهای سایت بلومبرگ که به رتبه‌بندی روزانه 300 نفر اول ثروتمندترین افراد دنیا می‌پردازد، ثروتمندترین افراد جهان در سال 2013، پولدار تر شده و در مجموع 524 میلیارد دالر بر ثروت خود افزوده‌اند.
بر اساس این رتبه بندی، دارایی های خالص میلیاردرهای برتر جهان در بازار به 3.7 تریلیون دالر در تاریخ 31 دسامبر سال 2013 رسیده است.
در سال 2013 بیشترین سود در صنعت فناوری بوده است، جایی که 28 درصد طی سال گذشته رشد یافته است.
از 300 نفر اولی که در رتبه‌بندی سال 2013 حضور دارند، تنها 70 نفر با کاهش دارایی طی 12 ماه گذشته رو به رو شده‌اند.
در میان ثروتمند ترین افراد جهان، بیل گیتس بیشترین بهره را از سال 2013 برده است.
با توجه به اینکه سهام مایکروسافت،بزرگترین تولید کننده نرم افزار درجهان، 40 درصد افزایش یافته است، ثروت گیتس با افزایشی 15.8 میلیارد دالری به 78.5 میلیارد دالر رسیده است.
بیل گیتس توانسته است در 16 ماه مي عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از کالوس اسلیم، سرمایه گذار مکسيكويي باز پس بگیرد

برگرفته از سایت ودصم



بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر جوان و خوشروی سینمای ایران که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته است (در دو فیلم آخر به عنوان منشی صحنه) آزاده زارعی در نقش اصغر فرشته حضوری متفاوت و به یاد ماندنی داشت. جدید ترین عکسهای آزاده زارعی

شناخته‌ترین بازیگر فیلم فرزاد حسنی است که در نقشی متفاوت جلوی دوربین رفته. محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی‌فر، محمد فصیحی، حسن سکوند و میسا مولوی دیگر بازیگران این فیلم هستند. «آمین خواهیم گفت» به تهیه‌کنندگی مشترک سامان سالور و سید امیرسیدزاده روایتگر قصه‌ای عاشقانه در بستری انسانی است.

در سریال آوای باران نیز نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می کند که پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. از دیگر بازیگران نقش های اصلی این سریال می توان به ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشان، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی و امیر دژاکام اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 1855
بازدید کل : 175945
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content